MÁME OTEVŘENO Rezervujte se on-line nebo telefonicky.

kariéra


...
Pracovník FRONT OFFICE (recepční) PRAHA, BRNO

Do týmu v Praze a v Brně hledáme pracovníky na pozici front office - recepční. Hlavní náplní práce je aktivní kontakt se zákazníky. Angličtina nutná. Vhodné i pro absolventy bez praxe. Možnost plného i částečného úvazku na HPP i DPP.

podrobnosti a videoOtevřeno máme 361 dnů v roce, o sobotách, nedělích i svátcích. Pracujeme na směny, obvykle od 9:00 do 21:30. Časy se můžou mírně lišit podle otvírací doby a vybavení jednotlivých provozoven. Půlené směny jsou možné. Práce o víkendech a o svátcích se přiděluje spravedlivě.
Nástupní mzda při HPP je 24 000 Kč brutto (cca 20 000 netto),
s navýšením po 3 měsících na 26 000 Kč brutto (cca 21 500 netto)
s navýšením po 6 měsících na 28 000 Kč brutto (cca 23 000 netto).
Navýšení jsou podmíněna splněním dovednostních kritérií.
+ příplatky za víkendy a státní svátky (průměrně 1 000 Kč měsíčně netto podle skutečnosti)
+ příplatek 15% za léto (cca 3 000 Kč měsíčně netto za práci v červenci a srpnu)
+ příplatek 25% za Vánoce (cca 3 300 Kč netto za práci v prosinci / lednu)
+ benefity (stravné cca 1600 Kč měsíčně a masáže zdarma).
Nabízíme možnost kariérního růstu - tato pozice je odrazovým můstkem k vyšším pozicím v naší skupině.

Značka SABAI za 15 let své existence získala řadu příznivců z politického, sportovního, kulturního i společenského života. Staňte se součástí týmu a spoluvytvářejte vysoký standard služeb v exkluzivním prostředí. Přidejte se k nám a podílejte se na rozvoji sítě poboček SABAI v Čechách a na Slovensku.

Máte-li otázky, napište nám své telefonní číslo a my vám zavoláme zpět.

Mám zájem o práci
Mám otázku
...
PERSONALISTA - HR manager

Hledáme personalistu, který zastřeší síť našich masážních center.
Rosteme a s tím přichází potřeba navýšení našich personálních kapacit. Už teď nás je stovka a bez odborníka je to stále náročnější.

podrobnostiCo bude úkolem našeho HR managera:
  • kompletní zajištění výběrových řízení zaměstnanců a externích pracovníků (liniový management, provozní profese, recepce…)
  • příprava dokumentů k nástupu a výstupu zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, popisy pracovních činností…)
  • onboarding nových kolegů, úvodní obecné zaškolení
  • podpora talentů, jejich osobního růstu a postupu ve struktuře společnosti
  • komunikace s úřady
Co očekáváme od HR managera:
  • Vyznat se v personálních záležitostech.
  • Chuť posunout síť našich masážních center na úroveň lídra trhu.
  • Komunikační a organizační schopnosti, proaktivní přístup, iniciativa a samostatnost.
  • Ochota cestovat.
  • Základní znalost anglického jazyka.
Platové ohodnocení a benefity si dojednáme osobně. Možný je i částečný úvazek, nebráníme se práci z domova.

Mám zájem o práci
Mám otázku
...
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

Hledáme kolegu / kolegyni do naší kanceláře na částečný úvazek, nepravidelná pracovní doba je možná. Rozsah úvazku cca 60%.

podrobnostiNáplň práce: firemní administrativa, zpracování mzdových a ekonomických podkladů a jejich předávání účetní firmě, jednání s úřady, péče o poštu, telefony, klíče, archiv a další firemní činnosti.
Jedná se o klidnou práci, která vyžaduje pečlivost.
Možný je i plný úvazek při převzetí agendy navíc.
Mzda 21 000 Kč brutto (60% úvazek)
nebo 32 000 Kč brutto (100% úvazek)
+ benefity (stravné cca 1000 - 1600 Kč měsíčně a masáže zdarma).
Řidičský průkaz je výhodou.

Máte-li otázky, napište nám své telefonní číslo a my vám zavoláme zpět.

Mám zájem o práci
Mám otázku